Chiudi

Sa metamòrfosi

Di Franz Kafka

Traduzione a cura di Manuela Mereu

Facebook Twitter LinkedIn E-mail WhatsApp Telegram
Sa metamòrfosi
eBook
ISBN
978-88-7356-838-4
Co-edizione
-
Genere
Narrativa
Materia
Testi letterari moderni e contemporanei: romanzi, racconti, diari ed epistolari
Collana
Àndalas
Anno edizione
2015
Luogo edizione
Cagliari
Supporto
eBook
Pagine
0
Rilegatura
-
Dimensioni
-
Peso
-
N° volumi
0
Illustrato
No
Lingua di pubblicazione
Sardo
Lingua originale
Tedesco
Lingua a fronte
-
Allegato
-
Scolastico
No
Disponibilità
In commercio
Distribuzione

2,99 €

La metamorfosi è il racconto più famoso dello scrittore boemo Franz Kafka e sicuramente quello che maggiormente si presta alle più disparate interpretazioni. Venne pubblicato per la prima volta nel 1912. L´opera è incentrata su un unico fatto: il giovane Gregor Samsa un mattino si risveglia e si trova trasformato in un enorme insetto. Il resto della storia racconta dei suoi rapporti con la sua famiglia, inorridita dal suo nuovo stato.
Unu mangianu Gregor Samsa, ischidende·si dae bisos avolotados s´agateit in su letu istramudidu in sas bisuras de unu betze bobosorighe» est s´incumintzu iscussentidu de Sa Metamòrfosi (1912), s´òpera de Kafka chi unit s´arte de su grotescu e de s´assurdu a su gradu prus mannu de perfetzione e paris cun Das Urteil (1912) e Brief an der Vater (1919) est parte de un´ispètzia de trilogia chi contat de patimentos de una famìllia.
Dae sas contradditziones mai istèssidas, dae su tratamentu incolliosu e tribuladu de amore-òdiu mescamente cun su babbu, naschet s´istòria de umiliatzione de Gregor Samsa, fìgiu parassita, fìgiu pagu chertu e chi tenet sa neghe de èssere fìgiu e de èssere in vida: sa morte sua ebbia nch´at a torrare s´òrdine, sa lege e sa bellesa a totu sos custrintos.
Custu imputu istreorosu a sa famìllia autoritària e tirriosa, chi nch´at fatu istramudire su fìgiu in sas bisuras de unu bobosorighe lègiu, si nche furriat a s´agabbu de su contu e naschet un´ispètzia de atu de adoratzione e de glòria a su podere mannu de su babbu-giùighe.

La metamorfosi è il racconto più famoso dello scrittore boemo Franz Kafka e sicuramente quello che maggiormente si presta alle più disparate interpretazioni. Venne pubblicato per la prima volta nel 1912. L´opera è incentrata su un unico fatto: il giovane Gregor Samsa un mattino si risveglia e si trova trasformato in un enorme insetto. Il resto della storia racconta dei suoi rapporti con la sua famiglia, inorridita dal suo nuovo stato. Attraverso un linguaggio molto semplice, Kafka riesce a trasmettere l´angoscia di una difficile e alienata comunicabilità tra il protagonista e la sua famiglia e, in fin dei conti, con il mondo intero.