Serra

Isposòriu de sàmbene

De Federico García Lorca

Tradutzione de Gianni Muroni

Facebook Twitter LinkedIn E-mail WhatsApp Telegram
Isposòriu de sàmbene
eBook
ISBN
978-88-7356-839-1
Co-editzione
-
Genia
Narrativa
Matèria
Testos literàrios modernos e cuntemporàneos: romanzos, contos, diàrios e epistolàrios
Collana
Àndalas
Annu editzione
2015
Logu editzione
Cagliari
Formadu
eBook
Pàginas
0
Rilegadura
-
Mannesa
-
Pesu
-
N° volumi
0
Figuradu
No
Limba de publicatzione
Sardu
Limba originale
Ispagnolu
Testu a fronte
-
Incruidu
-
Iscolàsticu
No
Disponibilidade
In cumèrciu
Distributzione

2,99 €

Bodas de sangre è un dramma teatrale in tre atti e sette quadri scritto da Federico García Lorca nel 1932 e rappresentato per la prima volta l´8 marzo 1933 a Madrid.
Bodas de sangre è un dramma teatrale in tre atti e sette quadri scritto da Federico García Lorca nel 1932 e rappresentato per la prima volta l´8 marzo 1933 a Madrid. La trama si ispira a un vera storia di omicidio avvenuta a Nijar in Andalusia e apparsa sui giornali nel giugno del 1928. È la storia di una giovane donna costretta a sposarsi con un uomo che non ama, poiché già innamorata di un altro uomo, con il quale in passato ha avuto una relazione. I protagonisti di questa tragedia sono come spinti da forze occulte, l´amore passionale e la voglia di vendetta, verso un ineluttabile destino.
Federico García Lorca

Federico García Lorca (1898-1936)

FEDERICO GARCÍA LORCA (Fuente Vaqueros 1898 - Víznar 1936), poeta e drammaturgu, at fatu parte de su grupu de artistas ispagnolos mutidos ´Sa generatzione de su ´27´. Tzentros de sa vida e de s´atividade sua sunt Granada e Madrid. In sa capitale s´abitat cun artistas che a su poeta Rafael Alberti, su regista Luis Buñuel e su pintore Salvador Dalí. In sa tzitade andalusa si làureat in Lege. Iscriet Canciones, Romancero Gitano e Poema del Cante Jondo, publicados intre su ´27 e su ´31, e galu Poeta en Nueva York e Tierra y Luna. In su ´31 ddu faghent diretore de sa cumpangia teatrale "La Barraca", patrotzinada dae su guvernu republicanu. In su ´32 iscriet Isposòriu de sàmbene, e a coa Yerma e La casa de Bernarda Alba. Morit fusiladu dae sos franchistas pro sas simpatias republicanas.