Serra

Caratteri e strutture fonetiche, fonologiche e prosodiche della lingua sarda

il sintetizzatore vocale SINTESA

De et al., Riccardo Mura

A incuru de Riccardo - Virdis Mura

Presentatzione de Francesco Cheratzu

Introdutzione de Maurizio Virdis

Facebook Twitter LinkedIn E-mail WhatsApp Telegram

Il primo sintetizzatore vocale della lingua sarda

Caratteri e strutture fonetiche, fonologiche e prosodiche della lingua sarda
ISBN
978-88-7356-271-9
Co-editzione
-
Genia
Ispetzialìstica
Matèria
Filologia e linguìstica
Collana
Aìnas
Annu editzione
2015
Logu editzione
Cagliari
Formadu
Pabìru
Pàginas
240
Rilegadura
Brossura cun alas e cosidura filu refe
Mannesa
17 x 24 cm
Pesu
450 g
N° volumi
1
Figuradu
Limba de publicatzione
Italianu
Limba originale
-
Testu a fronte
-
Incruidu
DVD
Iscolàsticu
No
Disponibilidade
In cumèrciu
Distributzione

20,00 €

Su progetu de chirca de base ´Caratteri e strutture fonetiche, fonologiche e prosodiche della lingua sarda´ de s´Universidade de Casteddu est unu traballu innovativu meda pro sa limba sarda e ponet impare, fortzes pro sa prima borta in Sardigna, diversas disciplinas linguìsticas e informàticas.
Su resurtu prus figurosu de custu traballu est chi, pro sa prima borta, unu computer podet faeddare in sardu partende dae s´iscritura. Custu no est un´efetu de pagu contu, ca non sunt meda sas limbas in su mundu, foras de sas prus mannas, chi tenent ainas de custa genia.
Duncas, como su sardu tenet unu protòtipu de sintetizadore vocale ´Text To Speech´ (dae su testu a s´allega) numenadu SINTESA (SINTEtizadore de sa limba SArda).
La presente pubblicazione ha lo scopo di diffondere i risultati di un progetto di ricerca del Dipartimento di Filologia, Letteratura e Linguistica dell´Università di Cagliari – finanziato con la legge regionale 7/2007 – sulla fonetica e la fonologia del sardo, progetto che ha permesso la realizzazione di SINTESA, il primo prototipo di un sintetizzatore vocale TTS (Text To Speech) della lingua sarda.
La ricerca ha dato luogo a un´analisi sistematica e accurata della fonetica e della fonologia di una varietà della lingua sarda, e la costituzione di un archivio linguistico digitale, composito ed eterogeneo, aperto a sviluppi e integrazioni future: analisi e archivio di cui questa pubblicazione dà ampio e dettagliato conto.
Questo volume è dunque un saggio scientifico finalizzato alla produzione di un prodotto tecnologico. Le analisi e le descrizioni sono volutamente sintetiche, anche per dare spazio ai necessari approfondimenti informatici. Il carattere ibrido di questa pubblicazione è coerente con quello della ricerca, indirizzata allo sviluppo di nuove conoscenze di base sulla fonologia, la fonetica e la prosodia della lingua sarda, utilizzando metodi innovativi e dati di prima mano raccolti sul campo.
In su libru ddoe sunt cuntributos de Daniela Boeddu, Roberto Bolognesi, Francesco Cheratzu e Massimo Cireddu.